fredag 12 september 2008

Kom igen nu!!!

Nu ar det bara tva matcher kvar i grundspelet. Idag moter vi Tyskland kl. 19, alltsa kl. 13 svensk tid och imorgon USA kl. 11 (kl. 05). Det galler att vi vinner bada matcherna for att ha chans att ga vidare till semifinalen pa sondag, da aven final och bronsmatch spelas...
Det beror aven lite pa hur de andra lagen spelar sina matcher, men det visar sig. Vi ska gora allt vi kan for att sakra var plats bland de topp 4-lagen!

Tidigare idag satt vi och lyssnade pa nar de svenska herrarna motte Danmark i kvartsfinalen och de vann med 4-2, sa nu ar det semi for dem imorgon!!! Sammanlagt tror jag att vi ar uppe i 6 svenska medaljer i Paralympics an sa lange, 3 guld, 1 silver och tva brons, sa vi har val redan slatt OS om jag inte missminner mig? Och fler kommer det bli!

For ovrigt idag ska vi bara ta det lugnt och ladda infor matchen. Igar fick jag behandling igen av en sjukgymnast, det var skont och valbehovligt! Min nacke ar i alla fall bra nu, inget knakande langre! Har nyss varit och hamtat tvatt ocksa, det ar ju bara att lamna in all smutstvatt t.ex. pa kvallen, sa ar det klart morgonen darpa. Na, nu ska jag nog hem och kolla pa ett avsnitt av Commander in chief, sen har vi spelarmote kl. 13.

1 kommentar:

Anonym sa...

kämpa på nu då! tyvärr har jag inte lyckats att se så mycket goalball hemma. Vart kan man se? Sitter på jobbet på övertid, började 06.00! Kämpa på nu. puss