söndag 31 augusti 2008

Internetcafe

Bagaget stod fardigpackad pa rummet
Uppackning och kladprovning...
Glasstrut
Jag i international zone
Sitter pa ett internetcafe nu. Har ju med mig min egen dator, men jag hangde pa de andra. Sa nu kan jag inte skriva alla bokstavet, men ni forstar sakert! Nu ar klockan lite mer an sex pa kvallen och nagra av oss ska snart ga och ata middag. Idag korde vi vart forsta goalballtraningspass pa arenan dar vi ska spela alla vara mtcher, det kandes bra! Morgonen borjade dock inte sa bra... Av nagon anledning sa drabbades jag av nagon slags allergichock: rinnande och svidande ogon och nasa och nysningar i massor. Men efter lite allergimedicin och ett traningspass sa kandes det genast battre! Na, nu borjar man bli lite hungrig, sa det ar nog dags att dra, men jag skriver kanske lite mera ikvall och lagger upp lite bilder!

Inga kommentarer: